صدایی برای بیصدایان
 
 
یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, :: 16:52 ::  نويسنده : saghar

زرافه فراری با دیدن پلیس سکته کرد و مرد!

wWw.Animals-Lover.iR | صدایی برای بیصدایان

برای مشاهده متن کامل به ادامه مطلب بروید.

به نقل از آخرین نیوز، یک زرافه از سیرک رینالدو اورفئی در شهر ایمولا شمال ایتالیا گریخت. حیوان غول پیکر به وزن یک تن و ارتفاع  پنج متر با دیدن تردد اتومبیل ها در پیرامونش وحشت کرد و با ضربات سم هایش به چندین دستگاه اتومبیل خسارت زد.

زرافه فراری در خیابان اصلی شهر ایمولا موجب وحشت مردمی که تاکنون چنین را صحنه ای ندیده بودند، شد.در عین حال، زرافه در مدت چهار ساعت سرگردانی اش  موجب صحنه های جالبی نیز شد.

در یکی از عکس هایی از حیوان گرفته شده زرافه گل های باغچه یک خانه را نگاه می کند در حالی که زن سالمند صاحب خانه بی آنکه از وجود زرافه در چندمتری بالای سرش آگاه باشد به رسیدگی گل و گیاه حیاط مشغول است.

در تصویر دیگری زرافه به سرعت در خیابان اصلی می دود و یک اتومبیل پلیس در تعقیب او است.سرانجام ماموران پلیس یک گلوله آرام کننده به سوی زرافه شلیک می کنند که همین مساله موجب می شود زرافه فراری دچار سکته قلبی شده و جانش را از دست دهد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







من که عاشق گربه ی سیاهم شما چطور؟ بعضی ها میگن که این زیباترین اسب تو جهانه نظر شما چیه؟ آشنایی با رنگ های مختلف اسب زبان بدن اسب: دم اسب زبان بدن اسب: گوش اسب این قلاده ها رو دیدین؟ طوطی بستنی خور آخی عزیزم وااااااااااااای خدا چرا منو بیدار کردیییییییییی؟ با طبیعت دوست باشیم کدومش واقعیه؟ قیافرو بیا بغلم! منم میخوام!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صدایی برای بی صدایان و آدرس animalsgallery.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان